FAQ neboli nejčastější otázky

Pokud tu Váš dotaz nenajdete, napište nám na e-mail info@sistersproject.cz

Jak zvolit způsob doručení?
  1. Na stránce Doprava volíte způsob dodání. 
  2. Ke každé objednávce obdržíte emailem fakturu (na adresu registrovanou na vašem klientském účtu obchod.sistersproject.cz). Můžete si zvolit, zda zadáte novou fakturační adresu, nebo použijete adresu zaregistrovanou na vašem účtu kliknutím na možnost “Zadat jinou fakturační adresu”.
  3.  Můžete zvolit dárkové balení. Můžete si vybrat, zda chcete výrobky doručit v nabízeném dárkovém balení (obálka nebo krabička). Standardně se zboží balí do krabic.
Jak zaplatit objednávku?
  1. Toto je poslední fáze objednávky. V rekapitulaci objednávky můžete svůj nákup zkontrolovat a v případě potřeby změnit. Po kontrole můžete přejít k placení.
  2. Zvolte způsob placení. Pokud chcete více informací o možných způsobech placení na obchod.sistersproject.cz, klikněte  sem (obchodní podmínky). Pokud platíte bankovní kartou, musíte zadat číslo své karty, kód ze zadní strany karty a datum platnosti vaší karty. V případě, že jste uložili údaje o vaší kreditní kartě do systému, můžete je opětovně použít k zaplacení.
  3. Pokud platíte dárkovou kartou, zadejte číslo karty a kód ze zadní strany karty.
Jak zjistím, že je moje objednávka potvrzena?

Po uskutečnění platby se objeví nová stránka se shrnutím vaší objednávky: objednané produkty, zvolený způsob dodání, celková částka, atd.

Po zaregistrování objednávky dostanete 3 emaily.

Email potvrzující objednávku se seznamem objednaných produktů, zvoleným způsobem dopravy a celkovou cenou objednávky.

Jakmile bude vaše objednávka připravena, dostanete email potvrzující expedici objednávky a převzetí přepravcem.

Email s elektronickou fakturou.

Jak si objednat přes internet?

Jakmile naleznete produkt/y, o který/é máte zájem, pokračujte podle instrukcí :

  1. Vyberte si produkt
  2. Klikněte a vložte do košíku

    Jakmile se vložení potvrdí, můžete pokračovat v nákupu nebo dokončit objednávku.Kliknutím na “Objednat” se dostanete do košíku.
  3. V košíku si zkontrolujte produkty, které jste do něj vložili. V případě potřeby je můžete odebrat nebo změnit jejich množství.
  4. Vzorky.
    Podle celkové ceny objednávky (bez nákladů na dopravu) vám mohou být nabídnuty vzorky.
Moje objednávka byla zrušena kvůli nedostupnosti produktu, co teď?

V případě, že je vaše objednávka zrušena z důvodu nedostupnosti produktu, nedojde ke stržení částky z vašeho účtu. V případě dalších otázek či potíží se obraťte na klientský servis Sisters Project emailem na adresu eshop@sistersproject.cz, který vám rád pomůže s přijetím nové objednávky.

Chci změnit / zrušit objednávku, co mám dělat?

Než dokončíte objednávku a než přejdete k placení, zobrazí se rekapitulace objednávky se seznamem vybraných produktů. Zde můžete provést kontrolu a v případě potřeby objednávku změnit či zrušit.

Kvůli garanci co nejkratší doby vyřízení už nelze objednávku měnit ani rušit, jakmile ji dokončíte.

Jak vrátit zboží?

Pokud je nákup poškozen, můžete zboží jednoduše vrátit nebo si jej nechat vyměnit během 1 měsíce od data doručení zásilky.

Vrácené zboží musí být v původním stavu, v původním obalu, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem.

POZOR Výrobky, které byly používány nelze vracet.

Na prodejně vám bude produkt vyměněn. Při řádném a oprávněném vrácení produktu poštou vám bude hodnota produktu vrácena na bankovní účet . 

vrácení v prodejně

Pro vrácení na prodejně si nezapomeňte vzít s sebou vytištěnou fakturu vaší objednávky (zaslaná emailem).

Naši pracovníci se o vaši žádost postarají a vytvoří dárkovou kartu nebo vymění zboží. Volba je na vás!

vrácení zboží poštou

Nachystejte si produkty, které chcete vracet a zabalte zboží tak, aby bylo maximálně chráněno při přepravě, ideálně do původního balení.

Odešlete zásilku na následující adresu :

Sister`s project s.r.o.,
Švédská 1010/15
150 00 Praha 5
Česká republika

Pozor: náklady na odeslání vraceného zboží hradíte vy.

Před případným vracením si prosím zkontrolujte produkt, zda odpovídá podmínkám vrácení zboží. Pokud tomu tak je, přistoupíme k proplacení formou, která odpovídá vámi zvolenému způsobu placení, nebo formou Online kreditu.

*Podmínky pro vrácení zboží a peněz naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách.

Jak využít dopravy zdarma?

Doprava zdarma vám bude nabídnuta, pokud bude cena vaší objednávky vyšší než 3000 Kč

Jak sledovat objednávku?

Sledování objednávky

Jakmile je objednávka dokončená, objeví se na vašem zákaznickém účtu, v záložce “Mé objednávky” a dostanete e-mail s potvrzením.

Pokud chcete sledovat vaši zásilku, klikněte na odkaz “sledování zásilky” přístupný z detailu vaší objednávky.

Budete přesměrování na webové stránky dopravce a budete moci sledovat pohyb vaší zásilky.

Jaké způsoby placení akceptujeme?

Bankovní karta

Přijímají se pouze karty vydané bankovní nebo finanční institucí, která se nachází v Evropské Unii.

Dárková karta

Dárkovou kartu můžete získat na pobočce na adrese Sister`s project s.r.o., Švédská 1010/15, 150 00 Praha 5

Dárková karta není na jméno a v případě ztráty, krádeže nebo poškození nelze žádat o výměnu či peněžní náhradu.

Online kredit

Online Kredit může být formou kompenzaci za vracení zboží a dodává se formou dárkové karty.

Jak dostat fakturu?

Jakmile bude vaše objednávka expedována, dostanete emailem fakturu s detailními údaji k objednávce.

Kontrolujte si i složku s nevyžádanou poštou/spamem.

Jak dlouhá je platnost dárkové karty?

Platnost karty je jeden rok od data aktivace (karta se aktivuje prvním nákupem).

Jsou nabídky platné na všechny produkty?

Naše nabídky nelze uplatnit na dárkovou kartu Sisters Project a vybrané a již zlevněné produkty.

Jak vytvořit internetový účet?

V horní části každé stránky na webu obchod.sistersproject.cz naleznete vyhrazené místo, kde můžete založit svůj online účet.

  1. Klikněte na ikonu uživatele v pravé horní části stránky.
  2. Na formuláři k vytvoření účtu vyplňte veškeré požadované informace a klikněte na tlačítko potvrdit.

Můžete pokračovat v procházení stránek, přihlásit se do účtu nebo odeslat objednávku.

Práce a partnerství

Jak se mohu ucházet o nabídku práce nebo stáže v Sisters Project?

Pro více informací o volných pozicích můžete poslat svůj životopis na info@sistersproject.cz

Jak navázat partnerství?

Pro více informací obraťte se na info@sistersproject.cz